Заклад загальної середньої освіти "Житнівський ліцей" 
Камінь-Каширської міської ради Волинської області

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ


Особливості роботи вчителя, асистента вчителя, асистента учня під час організації навчання дітей з ООП в закладі освіти


Особливості роботи вчителя, асистента вчителя, асистента учня під час організації навчання дітей з ООП в закладі освіти

  Школяри з особливими освітніми потребами

Необхідними умовами для отримання якісної освіти дітьми з особливими потребами є вміння педагогів здійснювати диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу, оцінювати розвиток дитини на основі об`єктивних спостережень за її розвитком, розробляти індивідуальні навчальні програми, тісно співпрацювати з батьками дитини та іншими фахівцями. 

Провідного значення в такій роботі набуває командна робота адміністрації закладу освіти, педагогів, батьків, фахівців, а особливо – взаємодія в команді «вчитель – асистент вчителя – асистент учня».

Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечує асистент вчителя.

❖ Відповідно до статті 19 Закону України "Про повну загальну середню освіту" учасниками освітнього процесу в закладах освіти є  учні, педагогічні працівники, інші працівники закладу освіти, батьки учнів, асистенти дітей (у разі їх допуску відповідно до вимог частини сьомої статті 26 цього Закону).

❖ Відповідно до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 963, асистенти вчителів є педагогічними працівниками. На асистента вчителя поширюються норми статті 22 Закону "Про повну загальну середню освіту" щодо педагогічного працівника. Зокрема, на посаду асистента вчителя приймаються особи:

✓ які мають педагогічну освіту, вищу освіту та/або професійну кваліфікацію;

✓ вільно володіють державною мовою (для громадян України) або володіють державною мовою в обсязі, достатньому для спілкування (для іноземців та осіб без громадянства);

✓ моральні якості та фізичний і психічний стан здоров'я яких дозволяють виконувати професійні обов'язки.

❖ Асистенти вчителів приймаються на роботу за трудовими договорами відповідно до вимог Закону "Про повну загальну середню освіту" та законодавства про працю. 

❖ Асистент вчителя підвищує свою кваліфікацію  відповідно до постанови КМУ від 21.08.2019 №800  «Деякі питання підвищення кваліфікації» та та проходить атестацію у порядку, визначеному в  наказі МОНУ  від 09.09.2022 №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», який вступає в дію з 01.09.2023 року.

❖ Посада асистента вчителя не передбачає присвоєння кваліфікаційних категорій. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 (із змінами), додатку 6 до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 асистенту вчителя закладу загальної середньої освіти встановлюються 10-12 тарифні розряди.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024