МЕТОДИЧНА РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;
компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;
прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
У 2020/2021 навчальному році методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної методичної теми: «Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів».
Для вирішення цієї проблеми поставлені такі завдання :
- діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
- наукова підготовка;
- оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
- пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
- оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
- вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
- забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
- удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій;
- активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
- активізація роботи школи молодого вчителя;
- забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;
- підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
- активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня;
Форми методичної роботи:
-
Колективні форми роботи:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- методичні оперативні наради;
- методичні об’єднання;
- семінари-практикуми;
- психолого - педагогічні семінари;
- педагогічні виставки;
-
Індивідуальні форми роботи:
- методичні консультації;
- співбесіди;
- наставництво;
- робота над методичною проблемою;
- атестація вчителів;
- курси підвищення кваліфікації;
- творчі звіти;
- самоосвіта вчителів;
- участь у професійних конкурсах;
- аналіз уроків.
Педагогічний колектив працював над науково-методичною темою:
«Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів».
Атестація педагогічних працівників
Сертифікація педагогічних працівників
Календар знаменних і пам'ятних дат на 2020-2021 навчальний рік
Критерії оцінювання учнів 1 класу НУШ
Критерії оцінювання учнів 2 класу НУШ
Критерії оцінювання учнів 3 класу НУШ
Критерії оцінювання учнів 4-11 класів
Організація методичної роботи в 2021/2022 н. р.
У 2021/2022 навчальному році методична робота ЗЗСО "Житнівський ліцей" спрямована на реалізацією науково -методичної теми: «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу людиноцентризму».
Науково – методичні проблеми, над якими працюють вчителі ЗЗСО "Житнівський ліцей".
Організація методичної роботи в 2022/2023 н. р.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022-2023 навчальному році
До початку нового навчального року пропонуємо інструктивно-методичні рекомендації ТОКІППО щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році
-
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2022/2023 навчальному році (5535 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури у 2022/2023 навчальному році (4973 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2022–2023 навчальному році (2738 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2022–2023 навчальному році (6611 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2022–2023 навчальному році (3917 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2022–2023 навчальному році (3892 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2022–2023 навчальному році (7878 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2022–2023 навчальному році (3095 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання біології, екології та природничих наук у 2022–2023 навчальному році (4844 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2022–2023 навчальному році (2408 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання предмету "Захист України" у 2022–2023 навчальному році (1434 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання предмету "Основи здоров'я" у 2022–2023 навчальному році (2172 downloads)
-
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 5 класі Соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь у 2022/2023 навчальному році (1462 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2022–2023 навчальному році (2453 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання предметів початкової школи у 2022–2023 навчальному році (13302 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання історії, основ правознавства, громадянської освіти та курсів духовно-морального спрямування у 2022–2023 навчальному році (9957 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2022–2023 навчальному році (7239 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) у 2022–2023 навчальному році (4170 downloads)
-
Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2022–2023 навчальному році (601 downloads)
-
Методичні рекомендації для працівників психологічної служби освітніх закладів щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу у 2022-2023 навчальному році. (851 downloads)
-
Інструктивно-методичні рекомендації «ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗДОБУТТЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2022-2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ» (285 downloads)
-
Рекомендаційний бібліографічний список до нового навчального року "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ" (476 downloads)
-
Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у 2022-2023 навчальному році (1367 downloads)
-
Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності (583 downloads)
Структура методичної роботи з педагогічними кадрами ЗЗСО "Житнівський ліцей", 2022/2023 н. р.
Педагогічний колектив продовжує роботу над упровадженням науково-методичної теми:
«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу людиноцентризму»