Заклад загальної середньої освіти "Житнівський ліцей" 
Камінь-Каширської міської ради Волинської області

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МЕТОДИЧНА РОБОТА

МЕТОДИЧНА РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ

 

Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами    до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації  з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій  до потреб кожного вчителя;

компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам  у майбутньому;

моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;

 

У 2020/2021 навчальному році методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної методичної  теми: «Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів».

 

Для вирішення цієї  проблеми  поставлені такі завдання :

  • діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
  • наукова підготовка;
  • оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
  • пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
  • оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
  • забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
  • удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій;
  • активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
  • активізація роботи школи молодого вчителя;
  • забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;
  • підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
  • активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня;

Форми   методичної  роботи:

  • Колективні  форми  роботи:

  • педагогічна рада;
  • методична рада;
  • методичні оперативні наради;
  • методичні об’єднання;
  • семінари-практикуми;
  • психолого - педагогічні семінари;
  • педагогічні виставки;
  •                                                                                                            Індивідуальні  форми  роботи:

  • методичні консультації;
  • співбесіди;
  • наставництво;
  • робота над методичною проблемою;
  • атестація вчителів;
  • курси підвищення кваліфікації;
  • творчі звіти;
  • самоосвіта вчителів;
  • участь у професійних конкурсах;
  • аналіз уроків.

Педагогічний колектив працював над науково-методичною темою:

 «Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів».

Атестація педагогічних працівників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сертифікація педагогічних працівників

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-430 від 11.08.2020 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»

Календар знаменних і пам'ятних дат на 2020-2021 навчальний рік 

Критерії оцінювання учнів 1 класу НУШ

Критерії оцінювання учнів 2 класу НУШ

Критерії оцінювання учнів 3 класу НУШ

Критерії оцінювання учнів 4-11 класів

Організація методичної роботи в 2021/2022 н. р.

У 2021/2022 навчальному році методична робота ЗЗСО "Житнівський ліцей" спрямована на реалізацією науково -методичної  теми: «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу людиноцентризму».

Лист МОН України від 22.09.2021 р. № 1/9-482 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.

Науково – методичні проблеми, над якими працюють вчителі ЗЗСО "Житнівський ліцей".


 

Організація методичної роботи в 2022/2023 н. р. 

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022-2023 навчальному році

До початку нового навчального року пропонуємо інструктивно-методичні рекомендації ТОКІППО щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році

 

Педагогічний колектив продовжує роботу над упровадженням науково-методичної теми:
«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства  в умовах реалізації компетентнісного  підходу та принципу людиноцентризму»

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024